Nabídka práce – Třebíč
KOORDINÁTOR NÁKUPU S ANGLIČTINOU (M/Ž)
Povolání: | Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu |
Práci nabízí: | BENTELER Business Services CZ s.r.o. |
Pracoviště: | BENTELER Business Services CZ s.r.o., Budischowského 1072, Borovina, 67401 |
Region: | Třebíčsko |
Pracovní poměr: | plný úvazek |
Smluvní vztah: | pracovní smlouva |
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Vzdělání: | Středoškolské s maturitou |
Požadované vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodné pro: | OZP na vozíku (bezbariérový přístup) OZP s maximálně 2. stupněm invalidity Zdravé osoby |
Poslední změna: | před 3 měsíci |
Vhodné i pro OZZ.
KDO JSME:
" Jsme moderní nadnárodní firma působící v širokém spektru odvětví - automotive, steel či engineering.
" Pracujeme v moderních prostorách kanceláře zasazené v renovovaném komplexu Borovina.
" Staneš se součástí zkušeného týmu, po boku budeš mít seniorní kolegy i Team Leadera.
" Svoboda a volnost - stejně jako naše technologie a procesy, tak i naše firemní kultura jde s dobou - po zapracování úplně v pohodě pracuješ, dle domluvy, vzdáleně.
" Firemní kultura - naše hodnoty jsou provázány s naší prací tj. odvahou, respektem a ambicemi.
" Forma spolupráce - hledáme spolupráci na celý úvazek
" Benefity - 5 týdnů dovolené, home office, flexibilita a svoboda, zvýhodněná síť pro zaměstnance a jejich rodiny, elektronické stravenky, jazykové vzdělávání, nadstandardně vybavené kanceláře s relax room, ovoce, výborná káva a spousta dobrot v kuchyňce, pravidelné i spontánní firemní a týmové akce.
KOHO HLEDÁME:
" Úroveň znalostí: Ideálně pokud již máš nějakou zkušenost s komunikací s dodavatelem
" Min. dosažené vzdělání je SŠ zakončená maturitní zkouškou.
" Ke své práci budeš potřebovat dobrou znalost MS Office - zejména Excelu, pokud máš zkušenosti se SAP, je to velká výhoda.
" Domluvíš se anglicky, němčina je velkou výhodou, nikoliv podmínkou.
" Přestože už za sebou něco máš, tak se chceš pořád učit a makat na sobě,baví tě pracovat v týmu, sdílet své zkušenosti a spolupracovat.
" Rodina je pro nás důležitá, podporujeme flexibilní rozvržení pracovní doby.
CO TĚ ČEKÁ:
" Komunikace s dodavateli a dalšími kolegy napříč společností
" Zajištění hladkého průběhu doručení vzorků od dodavatelů v rámci daného projektu
" Zadávání a správa dat ohledně dodaných vzroků a dílů v programu SAP.
" Administrativní podpora pro další týmy v BENTELER Group.
" Tvorba procesní dokumentace, manuálů.
MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
" Otevřenou a podporující firemní kulturu.
" Možnost se dále rozvíjet, růst a profilovat se v rámci našich interních přesunů.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ:
Nejprve ti zavoláme a nasdílíme si představy a očekávání obou stran.
1. kolo (45 min) probíhá většinou osobně (pokud jsi zdaleka, potkáme se přes Teams), tady se seznámíš s Team Leaderem týmu a HR. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů. Pokud postoupíš, čeká tě druhé kolo.
2. kolo (45 - 60 min) probíhá většinou online, s vedoucím ze zahraniční pobočky, druhou možností je setkání s našemi manažery, součástí setkání, pokud je osobní je pak meet the team, během kterého nakoukneš pod pokličku oddělení a potkáš se s kolegy. Zpětnou vazbu obdržíš přibližně do 2 týdnů.
Během celého procesu výběrového řízení máš možnost zeptat se na cokoliv spojeného s prací, firemní kulturou a pozicí.
Nástup: dle dohody
Telefon: | +420 737 999 202 (6:00 - 16:00) |
Poznámka: | Mgr. Ivana Staňková |
E-mail: | ivana.stankova@benteler.com |
Web: | www.benteler.com |
Operátor/seřizovač AZ INTEC PRO - náborový příspěvek 25 000 Kč
AZ INTEC PRO s.r.o. Čermákovice nabízí volné pracovní místo na plný úvazek (HPP). ➤ Popis pozice: Vyrábíte trubky a hadice z nerezové oceli. Není se čeho bát, máme tu matadory, kteří trpělivě vše naučí. Jako operátor…